Tema: Re: kolonkiu, S30b pakaitalo
Autorius: svyt
Data: 2019-01-03 02:20:00
Nu blyn, realijos tai kokios? 50 metu popierines koloneles,
 gulejusios saltam rusy, kitos dregnam garaze arba karstam salia
 silumines trasos, grojusios ivairiom salygom, nesiotos, metytos,
 jungtos prie bbs zino kokiu stiprintuvu, kad net sudege pecialkos
 (nemaciau s90 su geromis) geriau groja uz keliu metu nepigiai
 pirktas modernias kolonkes. Gal garsiau patrauktu tos s90 su
 amfitonu, bet klausytis man maloniau logitec, nors iki tol
 laikiau tik kompiuteriniu kolonkiu gamintoju, bet ju brangiausios
 versijos man visai padoriai groja nedideliam kambary. Ir tai mano
 nuomone, man nereikia nieko irodinet, as tikrai nepirksiu nei s30
 nei s90 niekada. Kaip kad nepirkciau zigulio, kineskopinio
 televizoriaus, vinilo ar kaseciu grotuvo, lempinio stiprintuvo ar
 laikrodzio montana su 16 melodiju. Nors ir nevengiu vintaziniu
 daiktu, bet kaina, dydis ir kokybe ju neadekvati. S90 tai uzima
 puse kambario, o toki pat garsa isgaut gali vos ne su 2 plytu
 dydzio garso sistema.
Kiek kainuoja bute 1 kv metras, kuri uzima sios koloneles?
 Pasalinus nereikalingus, gremezdiskus daiktus pakanka perpus
 mazesnio buto!

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/