Tema: Re: REQ: kolonkiu, S30b pakaitalo
Autorius: svyt
Data: 2019-01-01 21:34:55
Visaip gali but, juolab s30-90 dar nuo stiprintuvo kazkiek
 priklauso, bet visvien, 4+1 sistemos su subuferiu geriau is
 principo, nes nereikia specialios patalpos, kilimu ant sienu kad
 nebutu aido, nereikia sedet grieztai per viduri, kolonkes
 grieztai konkreciam aukstyje.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/