Tema: Re: REQ: kolonkiu, S30b pakaitalo
Autorius: PxYra
Data: 2018-12-23 00:43:51
o ko nekalbam apie sven/mikrolab? kiek ju stereo kolonkiu klauses/bandes kad
vengi sneket? kai kaina ta pati o garso kokybe zenkliai geresne tai nafik ta
nostalgija, visi tas s30 tureje ivairiu modifikaciju ir zino kad palygint su
normaliu gamintoju naudotom arba naujom tai eina i pavesi visos s30
versijos, pats turejes ir A ir B versijas, atsisveikinau kazka ir aciu
dievui