Tema: Re: Ieskau xiaomi mega max 128gb
Autorius: svyt
Data: 2018-11-20 21:38:04
Matai, pasirodo dar niuansu ten su jais, negalvojau kad rama ir
 pas juos kesuoja. Nes maniskiam del ramo neleidzia nieko
 instaliuoti, rootines ir taip gerai pravales, viska sukeles i
 kortele. Beveik viska, nes nedrysau specifiskai ja formatuoti.
 Kai man greicio ir senuke pakanka tai nesureksminu, man bjauriau
 kad netelpa viskas kas man reikalinga. Paziurejau ta google-
 batarke pas mane tokia tai laiko per trumpai, ausiniu lizdo nera,
 masinoj klausyt musika per usb pasijungus batarke greit nuses,
 nes negaliu kraut ir klausyti, gamintojas neaiskus, nes google
 softo o ne hardvares gamintoja, kaip ir xiaomi mix uzlenktais
 krastais be borteliu, vieni minusai, o pabaigai kaina galutinai
 uzmusa nora ji pasirinkt. Huevejaus tabas man tiktu dar, bet
 bjaurybe tik su viena korta. Kuo pasirinkimas didesnis tuo
 sunkiau issirinkti. Pamenu pirma smartfona pirkau tai ziurejau
 tik kad but kuo pigesnis androidas :)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/