Tema: Re: Ieskau xiaomi mega max 128gb
Autorius: svyt
Data: 2018-11-18 22:00:16
Nu jo, as ir xiaomi bijau be garantijos pirkti, ali exprese yra
 pasirinkimas.
Taip tai
turiu bent kelis sugedusius navigatorius uz panasia kaina
 pirktus, paveike nuo 3 iki 9 menesiu. Nekalbant kad samsungas is
 4 turimu aparatu bendroj sumoje garantijose pabuvojo gal 15
 kartu. Vieninteliai hueway pas mane normaliai gyvena, cat zmona
 nusipirko, ir tas pabuvojo garantijoj. Reiskia gali negesti pas
 mane. Tai ir renkuosi dabar is esmes hueway ir truputi xiaomi nes
 idomus variantai pas ji. Hueway ar samsungas viskas aisku su
 jais, bet tai jau kapitalinis pirkinys kuriam reikia nusiteikti,
 200-400 euru tai jau kitas lygis- patiko paemiau, nepatiks
 padovanosiu vaikams ir pirksiu ka rimciau.
Max2 paziurejau vidines atminties tik 4gb, bijau kad greit
 uzsikis, nes programos megsta atsinaujinti vis didedamos, dabar
 vaikstau su dviem aparatais ir tai ne viskas sutilpe.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/