Tema: Re: Ieskau xiaomi mega max 128gb
Autorius: svyt
Data: 2018-11-17 19:50:33
Mi max 3, jo, nfc neturi, bet dabar samsunge turiu, per 5 metus ne
 karto nepasinaudojau.
Alternatyvu daug, bet pas visus kazko truksta, nors ir ne
 tragiskai. Mi max pagal mane truksta, kad sd kortele turetu
 atskira lizda ir barometro. Bet visi variantai kompromisiniai,
 kazko neturi ko noretusi, nors ir pasirinkimas is simtu variantu
 ir suprantu kad daiktas 2-4 metams :)
Beje, diskusijose skaitinejau ir mi max 2 gal net tiktu, tik
 kazkaip visgi senstelejes modelis, biudzetas pas mane nelabai
 ribotas, tik nenoriu moket uz funkcijas kuriu nereikia. Note man
 atrodo infraredo neturi, ji naudoju gan daznai, nu isgyvenciau,
 ir ausiniu lizdas man butinas, atrodo tik per usb jungti, t.y
 negalesiu krauti pajunges audio knyga prie masinos dinamiku.
 Nors, gal as per daug iprates kad mano galaxi mega 6.3 akumas tik
 4-5 valandas aktyviai dirbant atlaiko.
Dar baika, kas cia per aparatas? Teoriskai mazdaug tokio ir noriu
https://www.bestzv.com/smartphones/power-smartphone-6000mah-6gb-ra
m-128-rom.html?utm_campaign=ht1114&fbclid=IwAR3aXRQdu_eA82_oo4HLVR
DnHNHBCh5Bs9KzFBVDH7HPbJEF29jHk0pdYj0

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/