Tema: Re: Kalbant apie paspirtukus
Autorius: svyt
Data: 2018-11-17 19:56:23
Mija pirmas paspirtukas be pakabos, amortiku. Pasirodo tai
 nemenkas pliusas kai esu sunkiasvoris :) kai nevazinejau su
 pakaba nemanau kad ji reikalinga, nes jai pasidevejus padarytu
 nestabilu, kazkiek linguojanciais ratais. Gal jei sedeciau ant
 sedynes reiktu amortizacijos bet dabar vaziuoju kazkiek pritupes
 ir spyruokliuoju keliais lyg slidem nuo kalno jei kelias nelygus,
 ir tas nevargina, o kai ner su kuo lygint atrodo taip ir turi
 but.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/