Tema: Re: Kalbant apie paspirtukus
Autorius: svyt
Data: 2018-11-14 15:57:52
Es1 galia gerokai mazesne uz xiaomi, beto, padidinti negali. Akumo
 saskaita mija gali labai smarkiai paturbinti, bet vistiek, musu
 klimate ir dviratis, ir paspirtukas sezoninis transportas, dar
 plius lietus vasara, o jei jau turi auto, ji ir naudoji.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/