Tema: Re: Kalbant apie paspirtukus
Autorius: svyt
Data: 2018-11-11 19:19:37
Man sumazejo rida nuo 18-22 km iki 14-16 km viena ikrova. Maniske
 (dejau tik galine, nes tik ja pratrina) nors be skyluciu, vistiek
 per minkstos, ta guma kazkokia vaziuojant klampi, jos vaziuojant
 syla, sumazeja greitis, iveikiamos ikalnes. Ja verta det, jei
 vazinejama trumpais atstumais i darba ir reikia 100proc
 patikimumo. Nes nuleidzia, man visad ne pasivazinejimo metu, o
 per nakti, kai susiruosiu kur vaziuot randu nuleista, tai kiek
 knisa, esi su kazkuom susitares (skubi i darba) ir gaisti
 pusvalandi kol uzklijuoji kamera.
kas sveria iki 80 kg sako pilnavidures per kietos, ir sitos su
 skylutem lyg +/- nieko. Man nepatiko, nusiemiau, galiu atiduot
 naudota, nebedesiu, mastaubpadaryt bekametine, dedasi ventilis,
 turiu nusipirkes ebejuj, bet viena padanga (gimtaja) perpuciau ir
 sprogo, atejusios naujos nailonines nesugebejau pripusti tai kol
 kas vazineju su kamera, kad padanga igytu forma, bet vis
 nenuleidzia, o be rimto reikalo neskubu terliotis, juolab gali
 but kitu bedu, pvz priputinet kas pusvalandi, ar pilnai nusedus
 su rankine pompa neiseis pripust.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/