Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: fenix
Data: 2018-10-27 21:57:11
2018.10.27 21:44, vartotojas rašė:
> Lyg ir girdėtos istorijos :) engia ten tuos amazono darbuotojus,
>  tai anie, matyt, ir sukasi...
> Čia tokia šypseną kelianti "konspiracinė" istorija...
>  https://youtu.be/DXPnOq-XJg8

yra vaistas ir nuo to... nepatiketum, bet pokalbis su HR skyrium ar
kokiu nors kitu corporate. tik aisku ne italijos, o HQ ir keywords:
-apipiso
-pazemino
-nesiskaito
-ngrazino pinigu
-nepasiule 10EUR free kupono kitam pirkiniui
-myli amazona, kaip savo mama, bet tikejimas paluzho
-pespesiu kitus, kad gali buti apgauti
-mane apgavusio darbuotojo dar neatleido
-neleidzia man kalbeti su suportu slovinga tarptautine anglu kalba
-nori, kad sita smulku amazono smulkaus filialo sukciavima aiskintusi
policija

kitaip sakant - jeigu jie neeskaluoja trouble ticketo, eskaluoti turi tu.