Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: no
Data: 2018-10-25 16:26:30
Idomiai, butinai cia parasyk kaip seksis kalbetis su amazon

"Donas"  wrote in message news:pqsfsh$3ea$1@trimpas.omnitel.net...

Tą patį laikrodį paėmiau iš Amazon .de - per parą pristatė. Filminau, kaip
atidarau dėžutę. Viskas ok.
Parašyta - svoris 0,5kg. Realiai sveria 374g. Be laikrodžio iš Italijos
svėrė 333g. Nepajusi realiai skirtumo.
Laukiu atsakymo iš Amazon.it, tipo turi išspręst problemą per 72 val.
Nenumirsiu aš dėl 200eur, bet nu nafig, jei Amazonu neina pasitikėt, tai kuo
pasitikėt???
Nors daug metų perku ir nepigius pirkinius iš Amazono, bet čia- trūksta
žadžių :(