Tema: Re: Ar jus yra kas taip išdūręs? Amazon.it
Autorius: Donas
Data: 2018-10-25 17:29:30
Kova su amazonu vyksta emailais:

su google verteju isverciu, nes sunku butu skaityt ;):

Amazonas raso:
Gerbiamieji Donatas,

Atsiprašau, kad negavote užsakymo 407-9451661-1773161.
Mes kruopščiai ištyrėme problemą su kurjeriu. Paketas pristatytas ir
pasirašytas XXXXXX 2018 m. Spalio 23 d. 13:38.
Kviečiame patikrinti asmenį, kuris surinko paketą.
Remdamasis mūsų tyrimu, negalėsime išduoti pakeitimo ar grąžinimo už šį
užsakymą, nes pakuotė sveria 330 g, kai paliekama mūsų platinimo centre.
Jei manote, kad straipsnis buvo pavogtas, prašom pranešti apie tai vietos
valdžios institucijoms ir nusiųsti mums skundo PDF kopiją adresu
it-deliveryinvestigation@amazon.it.

Mano atsakymas:
Gavau siuntinį, kurio svoris 330 gr. "Garmin" gamintojas teigia, kad
laikrodis su dėžute yra 308 g svorio (iš jūsų svetainės). "Amazon" pakavimo
dėžės svoris 75g + pakavimo popieriaus svoris 10g. Iš viso jis turi būti
bent 393gr. Prašome laikyti šią situaciją labai rimtu pažeidimu ir kuo
greičiau imtis veiksmų.

Įkaliau foto su svarstyklėm, pasverdamas viską.

Laukiam tęsinio....