Tema: Re: Parduodu HP 14-bp024na
Autorius: MRT
Data: 2018-09-13 14:33:24
> Va čia visai kitas reikalas :D
> Man su tais procentais visada smegenys susisuka

Tikrai ne tau vienam..

> Čia panašiai kaip greičio matavimas - km/h suprantamas, o va tempo min/km nu absoliučiai nieko nesako.

Visada siulau tureti atminties uzkampyje elementarius pvz.
Tarkim zinome, kad auto 60km/h = 1 min/km.. nes gaunasi 60km per 60min.
120km/h = 0,5 min/km (dvigubai greiciau - dvigubai trumpiau)
30km/h = 2 min/km (dvigubai leciau - dvigubai ilgiau)

Na ir jei reikia apskaiciuoti 90km/h -> x min/km
Orientyras yra kazkas tarp 0,5 min ir 1 min..
Primityviai 90 km per 60 min.. tai 1km bus 60/90=0,67 min/km (jei ka tai cia 40s)

O is elementarios matematikos klase prisimenant elementaria fizika,
tai ka is ko galinti - atsakymas yra "min/km", t.y. minutes daliname is kilometru.

Tiesa, norint vel uzsivartyt, jei ant to smegenys vartosi, tai gali pakakt
uzduot klausima tai koks ple greitis, jei tempas yra 45 s/km ?