Tema: Re: Parduodu HP 14-bp024na
Autorius: MRT
Data: 2018-09-13 10:58:50
>> "atmetus PVM" kas butu 17,36%

> Pirmą kartą girdžiu apie tokį PVM'ą
> O 21% tada kas?

Elementarioji matematika.. mokyklinio levelio..
Prie 100 pridejus 21% gaunasi 121.
Nuo 121 reikia atimti 17,36%, kad gautusi 100.

> Su Telija viskas kaip ir aišku, bet gi būna nesąžiningų importuotojų, kurie gyvena iš to, kad nemoka valstybei PVM'o, todėl IMHO
> kai tik prekė patenka į fizines rankas, PVM savoka išnyksta ir useriai neturėtų manyti - štai mane apmokesdino, tai ir aš
> parduodamas apmokesdinsiu

Fiziniai asmenys apskritai kaina be PVM'a neturetu galvot..
Juos turi dominti galutine kaina.. pvz. Maximos bulve yra su 21% PVM,
tuo tarpu ukininkelio turgelyje parduodama bulve yra be PVM'o..
Man kazkada patiko arbuzu kainos Maxe vs Turgelis..
Tarsi buvo Maxej "senasis" ~1 Lt/kg, t.y. ~0,29 euro/kg .. turgelyje - 1 Eur/kg :D..

Pirkdamas Telia ar Skytech'e kaip fizinis asmuo susimoki uz preke su PVM.
Jei pirkai alibabase ir neuzsirovei ant +PVM, +Muitas - tai nereiskia,
kad negali parduoti brangiau nei pats mokejai.. Jei perki
sudnieki (realiai mazos vertes) - tai ateina legaliai be muito ir pvm'u..

O kas del nesazininku importuotoju ir PVM sukciavimu, kai deklaruojamas eksportas
is LT, taciau realiai jis neatliekamas, tai nelabai suprantu prie ko cia tai siame kontekste..
Realiau buna, kai daiktai kabo ant firmos.. o darbuotojai, kazkur "istampo".. o veliau "nuraso"..