Tema: Re: Ka veikia su senais kompais ?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-16 18:55:29
Į temą? Prašom.

Įmesi geležies - greičiausiai neparduosi. Surink veikiantį, su nortonu
ar w3.1, su visais tais senaisiais žaidimais. Aprašyk, t.y. primink
potencialiam pirkėjui jo vaikystę, kai jis pirmą kartą doomą, lost
vikingsus, ar wolf3d pasileido, o gal dar senesnio ką nors. Nufilmuok su
muzika originalia, kad girdėtus taškantis hardas. Ateis per kokį pusmetį
tas vienas kuriam nostalgija suveiks, ir kurio šalį tokių kompų tik
muziejui belikę ir parduosi. Gal dar komplekte klaviatūrą be Win
mygtuko, ir pelę su dviem mygtukais į komplektą.

Esmė parduot ne geležį, bet visą potyrio paketą, parodyt, kad tu puikiai
supranti tuos prisiminimus. Nes tavo pirkėjai bus ne entuziastai (šitie
ir taip ras paprasčiau geležį), o visiški ofiso planktonai, kuriem dar
turėsi papasakot kaip jį susijungt, kad kompų meistro nekviest ir
paaiškint kaip prie jo prijungt monitorių be nugaros.

Taip, aš šitaip nemažai pardaviau ebay.