Tema: Re: Ka veikia su senais kompais ?
Autorius: android
Data: 2017-12-16 14:06:32
pas tave matai isijunge elementas emigracijos ir jis buvo gal netgi esminis, lemiamas.

"isvariau ..... i uzsieni ..... pabandziau kazka is naujo kurti... bet atsikandau labai greitai....
nes ten buvau tik suknistas imigrantas...."

Gal viskas butu kitaip, jei visas veiksmas vyktu LT arba jei ten butum rades gerai apmokama darba
pgl specialybe, darba, kuris tau tikrai labai patinka.

o del kompu - tai cia kaip su masinomis. Islaikyk BET KOKI modeli 30 metu - ir jo verte ims kilti.
Ne iskarto taps didele, bet po truputi, kasmet, tik kils i virsu. Because of nostalgy. Raritetas

Tai ir tuos PC - kuo ilgiau laikysi, tuo brangiau parduosi.

"Hi" <hi@hi.com> wrote