Tema: Re: Ka veikia su senais kompais ?
Autorius: Hi
Data: 2017-12-16 11:47:06
Nevykes tamstos palyginimas...
Pries 7metus susimokejau, issiskyriau, meciau balta ir gerai apmokama darba,
isvariau pas vaikystes laiku meile i uzsieni (nes buvo ziauri nuostalgija),
na truktelejau...  na pabandziau kazka is naujo kurti...   bet atsikandau
labai greitai....  nes ten buvau tik suknistas imigrantas....
gryzau i LT ...  dabar matau, kad tik praradau 7metus.......cia niekam
nebesu reikalingas,
net stazas man nesiskaiciuos, nes jokiu pazymu is ten neparsiveziau...
ir jokios nuostalgijos nebera ...

Gal todel sunku suprast, ka su ta seniena galima veikti ?

nebent tik kazkoks brangus metalas yra viduriuose.... (kuri dar galima
islupti ir parduoti)

:-)