Tema: Re: Kur Vilniuje sendaikciu turgus ?
Autorius: MRT
Data: 2017-09-09 15:27:25
> Cia panasu kad zmogelis yra ypatingai seno sukirpimo, emigraves is LT dar dinozauru laikais 1990ais ir todel neismokes kompais naudotis.
> Vien ta mintis, jog pirma reik viska vezt i turgu, jau rodo milžinišką atotruki nuo dabartines lt realybes.
> Tegu veza, jo laukia nusivylimas, gaila, kad po to cia jau neparasys "emigranto nuotykiai lt turguje" atvirai - o butu idomu pasijuokti ir pasisaipyti..

Lyg ir ne tas atvvejis.. siaip gal kiek skupas (sunkoka pusvelciui
parduot, bet cia tarsi standartiniu kainu normima) .. kitoj vienoj save
apibudino pakankamai teigiamai, siaip kompu moka naudotis - i news'us
raso, tai cia tau ne snukiaknyge paleist :)

Man kitas dalykas keistas.. kodel UK pabuve senoliai savo turtus taip
brangina, lyg kazka deficitinio butu atveze i tarybine tevyne?..