Tema: Re: Kur Vilniuje sendaikciu turgus ?
Autorius: MRT
Data: 2017-09-08 19:51:36

> Oi... tamstai ir nesiulau... ir pirkit Lidle ..."plasmasinius"...
> pas mane anglu gamybos metaliniai... sunkus... jums gi nest sunku bus...
> Turiu ten tokiu maziuku, 10x25.. tai pas anglus bet kurioje "Asda ar Tesco"
> jie irgi 9.99kainuoja...

As tik norejau pasakyti, kad su normaliu aprasymu kaina OK..
Kaina pateikta taip, kad uz visus 30-50e? ar praleistas "po"..
O jei pateiksi nu ten 8x30, 10x50, 20x50 pirkau Englyne, made ir PRC..
Tai nieko nesudominsi internetu.. gyvai matant kitas reikalas..
Bet primesk kokia tikimybe per "viena karta, nors ir visa diena"
daugeli daiktu issiparduot.. su normaliu aprasymu+fotkem
gal turesi pirkeja is news/skelbiu ir galesi tartis, kad pakeliui i turgu
imanoma bus perduoti gyvai.. tada turguj nereiks situ pardavinet..

O normaliu geru ziuronu blusturgyje uz vintazines kainas kasdien nevaikstau..
Zenkliai paprasciau pasidomet per skelbiu - jei patinka ir perki + kaina pasitikrini..