Tema: Re: Kur Vilniuje sendaikciu turgus ?
Autorius: senis
Data: 2017-09-08 18:14:24
> Tada reikia ne "parduot" ar "priduot", o ilgokai pardavinet, kol kazkas
> bus parduota..
> Tik nesuprantu kokia cia "optomine" kaina.. jei "turto" uz ~500-1000 Eur,
> tai kiek dienu ketini praleisti ant taburetes ir kiek verta viska veziot
> is savo kaimo iki Vilniaus?..

Tai ir sakau, kad noriu 1 karta atvaziuoti ir tikiuosi didziaja dali
isparduoti....
Na o kas liks, tai man ir liks...

> Rusiavimas i tema.. nes pagal turto rusi/paskirti jis gali but skirtingai
> stumdomas..
> Dali parduosi sumazes kruva.. paskui pagalvosi, kad vienas kitas daiktas
> ir LT tinkamas..
> Kazkodel ju UK tau reikejo, o LT turizmas gaunasi niekada?..

Ko man reiks LT as jau pasidejau ir nepardavineju...

> AURIOL 12x32 su priedais, su aprasymu, nauji - 9,99 Lidl'e

Oi... tamstai ir nesiulau... ir pirkit Lidle ..."plasmasinius"...
pas mane anglu gamybos metaliniai... sunkus... jums gi nest sunku bus...
Turiu ten tokiu maziuku, 10x25.. tai pas anglus bet kurioje "Asda ar Tesco"
jie irgi 9.99kainuoja...