Tema: Re: atliko Linksys WRT120N
Autorius: Donas
Data: 2016-02-11 16:52:23
R7000 ac19oo, nu ne uz 10 eur :) Inetas Teo optimalus.
Cia komentas I pastebejima, kam tau AC routeris, jei ivadas tik 100Mbps.
Norejau pastebeti, kad ineto ivadas 100mbps nieko nereiskia,  esme nuo pacio
tinklo, kiek prietaisu jungia, ka jie daro. Tas nulemia routerio poreikiu ir
kaina, aisku.
Wrt 120n tinka tik jei I 100 Mbps tinkla bus jungiami 2-3 apartai
panarsymui, retkarciais torentai, bus pusinis N greitis, apreptis prastoka,
tarp tinkle esanciu kompu wifi greitis tragiskas, reikalingi routerio
perkrovimai.
Tiek.
:)

"nesvarbu"  parašė naujienų news:n9i6h9$3s6$1@trimpas.omnitel.net...

gal tu eik zinai pats kur :D
Kai rasi routeri uz 10-20€ kuris sugebes viska ka uzreikalavai atlikt tai
buk zmogus i newsgrupa paskelbk, gal pateksi i gineso rekordu knyga kaip
stebukladarys

visu pirma is kur tu ispesi 30MB/s su routeriu kurio visi portai 100Mbps kas
= MAX 11MB/s
papumuok torrentus 13-14MB/s su interneto planu 100Mbps (tiek WAN
pralaidumas)
kliedi zmogau ir pats nejauti kaip kliedi

P.S. pats naudojau sita routeri savaite laiko 2 PC vienas per wifi kitas ant
laido, 2 telefonai per wifi ir TV priedelis ant laido, budavo viena kita
torrenta parsiunciu ir tuo paciu IPTV TV ziuredavau, veike, nestrigo