Tema: Re: atliko Linksys WRT120N
Autorius: Donas
Data: 2016-02-11 15:23:38
Jei rimtai, tai jo dabar max kaina iki 10 euru. Turejes wrt120, 160, wag160-
panasus jie, nekazka. Pries 6 metus gal ir nieko buvo. Tradiciskai juos
reikia kelis kart perkraut I menesi (anksciau tipine norma buvo), labai
priklauso nuo pajungtu divaisu skaiciaus. Cia oks dabar tik I kaima, rusi,
kaimynui... Toks skelbiu.lt uz 11 eur stovi senokai.
Uz 20 eur galima nauja su 24 men garantija isigyt be tokiu problemeliu Asus,
D-linka ir t.t. Zyxel deklaruojama akcija susigundyt nevertejo.. ;) Mano
poreikiam-  tai min AC1200 standartas, 100% pasiteisnes prietaisas  kol kas
tai tik Netgear R7000.

"nesvarbu"  parašė naujienų news:n9hfaa$li8$1@trimpas.omnitel.net...

buvau Zyxel nauja pasiiemes uz ~15€, N300 tralialia ir t.t. paprastas
naudot...bet luzinedavo per diena po kelis kart, ne tai kad pats
persikraudinedavo bet dingdavo random kas kelias valandas internetas tai
keliom min tai keliolika sekundziu, gerai kad pardavejas be parkiu iskart
babkes grazino (@markt)