Tema: Re: atliko Linksys WRT120N
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-02-11 10:04:26
buvau Zyxel nauja pasiiemes uz ~15€, N300 tralialia ir t.t. paprastas
naudot...bet luzinedavo per diena po kelis kart, ne tai kad pats
persikraudinedavo bet dingdavo random kas kelias valandas internetas tai
keliom min tai keliolika sekundziu, gerai kad pardavejas be parkiu iskart
babkes grazino (@markt)