Tema: Re: cinamonas
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-10-20 16:36:16
Nu kiek zinau, reklamas ir kita bruda (tipo ne kino dalykus) varo per toki daugmaz "buitini" projektoriu, tiksliau tai yra aparatas pritaikytas didelei salei, bet toli grazu ne ta technika kuria kina rodo. Kinu dauguma yra rodomu is kino juostos, per tikra projektoriu. Reklamas kiek pastebejau, dazniausiai leidzia per ta pati juostini is juostu, bet kazkas sake kad tam naudoja trecia profesionalu elektronini kino projektoriu, bent jau didziosiose salese. Esu mates kai po pirmu komerciniu reklamu isvis dega uzrasas koks nors "Turnning off..." O pries jas ir uzsiraso tas VGA..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!