Tema: Re: cinamonas
Autorius: George
Data: 2009-10-20 08:58:54
Vieninteli karta buvau cinamone pries pora metu. Su sunum ziurejom Hortona.
Po to, del vaizdo neryskumo, ten nebesilankau. Dekui uz signala, kad viskas
ten po senovei blogaja prasme.
FS Akropolis tokiu nesamoniu nepastebeta.

P.S. kaip apskritai dabar rodo kinoteatruose? Ne is skaiciaus? Cinamone
vienu momentu kaip ir smestelejo ekrano kampe zalias uzrasas VGA. Gal ten
tiesiog rezoliucijos trukumas.