Tema: Re: cinamonas
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-10-20 02:44:40
Turejau idomu nutikima susijusi su ryskumu.. 15 minuciu po to kai ijunge kino projektoriu (kita, nei reklamas varo) suvokiau kad ryskumo kazkaip truksta, paklausiau kaimyno ar jis gerai mato, tai pareiske kad jam su akim turbut blogai. Nuejau, susiradau kazka is personalo, pasakiau kad blogai rodo kina, tai po poros minuciu akivaizdziai (kaip buitinio filmavimo metu) kazkas 'pasukiojo' ryskuma ir buvo grazu :) Taigi, gal kazka tokio ir turejai?

O siaip pazystu kas skundesi, kad po to kai paziuri kompe su kvadratiniais pixeliais, tai kino juosta su grainu nebesiziuri taip graziai (man asmeniskai skirtumo didelio ner)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!