Tema: Re: Gyvenama sala: Shvatka
Autorius: Zabarunas
Data: 2009-08-18 00:17:39
Broliu Strugackiu knyga netgi labai verta demesio. Pagal tematika tai ( daug
veiksmo) tinkama meedziaga ekranizacijai. Deja Bondarciukui visiskai
nepavyko atskleisti pagrindines minties - ateities zmogus, toks baltom
pirstinem, civilizacijos islepintas, netgi tam tikra prasme infantilus
susiduria su ziauriu ir beprasmiu pokariniu pasauliu. Knygoje norima
pasakyti, jog norint kazka pakeisti ziauriame pasaulyje negali buti ateities
zmogumi ir ziureti i viska atsiribojes, turi pats tapti tokiu pat kaip tie
kuriuos nori pakeisti, taciau svarbiausia tureti aisku tiksla ir vizija ko
nori.  Kitose knygose ta mintis dar labiau iskristaliuozta - ateities
visuomene idealstine ir atsiribojus nuo blogio na ir joje veikia tokia
struktura sauganti ja nuo bet kokiu pavoju. Maksas velesnese knygose taps
tos organizacijos vadovu.  Nepamirskim kad broliai Strugackiai ta romana
rase ir ju atminty buvo gyvas 2 pasaulinis karas (1969). Rusu cenzura
ziauriai iskarpe Gyvenama sala knyga ( buvo iskirpta apie1000 knygos vietu).
Na o filme pagrindinis herojus, tai kazkoks issisiepes idijotas su
Bondarciuku - gejum.  Abejoju ar pavyko filme pertekti gilesne minti.