Tema: Re: Gyvenama sala: Shvatka
Autorius: bullka
Data: 2009-08-17 21:56:59
Na vienetas gal kiek per žiauru. Aš duočiau keliais balais daugiau.

Matėsi, kad norima su tuo filmu kažką išlaužti ir persūdė. Dėjo ir veiksmo
ir dramatizmo ir romantikos ir sulėtintų efektų ir šiaip vaizdų bandė dėti
visokių... na kažkoks blowjob'as gavosi konkretus.

Geriau jau jie iš naujo Stalkerį padarytų, ar kokį Gromovo Feodalą
ekranizuotų :)