Tema: Re: #$@%@#$%@ knowing @$%@$#%
Autorius: PxYra
Data: 2009-06-25 12:00:49
lygtais rusu "mokslininkai" pabande paprognozuot kas gautusi jei nebutu
dinozorai ismire, isvada kad gan didele tikimybe kad is ju butu ishsivyste
dvikojai padarai, zvynuota oda, 4 pirstai, vaikstantys kaip zmones,
aukstesni ir daug agresyvesnio charakterio...nu zodziu is isvaizdos kazkas
panasaus i humanoida, o siaip filmuose juk ateiviai dazniausia vaizduojami
kaip "guminiai" t.y. lengvai sugebantys keist savo isvaizda...o daug NLO
tyrinetoju remia teorija kad jei i zeme ir kokie atlekia ateiviai tai
neatmestina kad jie androidai t.y. ateiviu shustri robotai, todel jie
dazniausia buna poxuistai :D ir elgias gan standartiskai