Tema: Re: #$@%@#$%@ knowing @$%@$#%
Autorius: bullka
Data: 2009-06-23 07:54:01
Na visų vaizduojami ufonautai yra arba šviečiantys, arba humanoidai ar šiaip
kokie labai fantastiniai. Tačiau niekas nevaizduoja jų materialių ir
nepanašių į žemiečius (pvz kokius nors sanrglių pavidalo prisiplojusius prie
žemės, juk kur didelė gravitacija, greičiausiai tokie ir būtų ar pan.).
Kodėl visi ateiviai yra su rankom ir kojom :D

Tai va tokie dalykai kaip ateiviai ir gadina tokius filmus.