Tema: Re: #$@%@#$%@ knowing @$%@$#%
Autorius: bullka
Data: 2009-06-23 08:32:31
Aš nežinau, kaip jie turi atrodyti, bet jie tikrai neturi atrodyti taip kaip
filmuose Predator, Signs, Knowing ir t.t. T.y. dviem kojom, vaikščiojantys
stačiai, humanoidiškos išvaizdos.

Mes esame atsitiktinės cheminės reakcijos rezultatas. Ir tikimybė, kad
visatoje būtų susiklostę kur nors lygiai tokios pat sąlygos, kad išsivystytų
lygiai tokie pat organizmai (t.y. ne tokie pat, bet bent jau tokios pat
formos) - na žiauriai maža.