Tema: Re: Terminator Salvation
Autorius: pow
Data: 2009-06-08 07:53:38
Man tai shypsena dar ishspaude ta vieta kur "i'll be bäck" :D
ir dar po filmo su draugais ieshkojomlogikos, kur gi dingo visi dideji
robotai ish skyneto?? ishleido zhmones, paleido begt bilekur (i lektuvus) :D
na bet po to atsiminem jog Marcusas gi ten prie to pagrindinio kompo
tvarkesi.. tai gal jis ten visus ir ishjunge..
Sheip filmui duociau kokius 8 su minusu, vien del to, kad kartais
priversdavo sukrusti, ir uzh gerus efektus.. Na, o storylainas, manau jau
niekad nebebus toks itikinantis kaip T1 ar T2..