Tema: Re: Terminator Salvation
Autorius: pranZo
Data: 2009-06-05 15:26:28
as irgi buvau, keista kad nesusimatem :)
o siaip man patiko. terminatoriaus dvasios, ar kazko truputi truko. nors uz
3 terminatoriu biski geresnis.
viena geresniu scenu tai kaip jis ta "motocikla" gaude :))) ten tai pramuse
:)
kadangi tai terminatorius (kad ir koks jis bebutu) mano kuklia nuomone
duociau 7-8/10.
10 kol kas gal tik 3-4 filmus esu gyvenime ivertines. T2 - vienas is ju.