Tema: Re: Q: gal kokie idomesni / kokybiskesni serialai isejo i eteri pastarajimenesi?
Autorius: mindis
Data: 2015-04-10 12:09:26
On 2015.04.10 09:18, Exx wrote:

> nu bet tu ir juokingas - o tai kada jiems atsirast? Po sezono? :)
> Pasiziurek imdb jau kabo seniai tas 5sezono traileris, pries pora
> savaiciu maciau per tv.

apie kurio serialo 5-a sezona sneki? na nesakau kad visus serialaus
"onfly" daro, bet isivizduoju kad dauguma tu kur vien studijoj kepami,
butent taip ir daromi - vyksta nepertraukimas procesas - rasomas
svenarijus, filmuojama, montuojama, transliuojama. ir taip vis sezona
vyksta gamyba ir transliacija.  Ir kitiems metams i lentyna nededa. Na
bent man toks ispudis is kazkur, jau nepamenu is kur, susidares.