Tema: Re: Q: gal kokie idomesni / kokybiskesni serialai isejo i eteri pastaraji menesi?
Autorius: Murmiau
Data: 2015-04-07 16:56:23
Amerikonai netflix ir pan. paslaugas turi, jie irgi gali sitaip ziureti
nepertraukiamu rezimu, kiekvienas renkasi kaip patogiau.
O kalbant apie savaitiniu relyzus, tai cia nuo senu laiku taip prilipe
televizijoje ir kol kas nesikeicia stilius, matyt, pasiteisino toks: zmones
daugiau laiko praleidzia prie tv, daugiau reklamu paziuri = daugiau pelno
transliuotuojams. IMHO tokia logika paremtas savaitinis serialu epizodu
rodymas.