Tema: Re: Q: gal kokie idomesni / kokybiskesni serialai isejo i eteri pastarajimenesi?
Autorius: Exx
Data: 2015-04-07 15:27:54
On 2015.04.07 12:54, Varnalėša wrote:
> Mano žiūrimi pirmadieniais, antradieniais: The Walking Dead, Better Call
> Saul.
> Na o šią savaitę prasideda Game of Thrones.
>
> Tai kaip ir ko daugiau reikia?
>

> "Cvekas"  wrote in message news:mfur67$r13$1@trimpas.omnitel.net...
>
> aciu visiems uz idejas

Nesuprantu tokio ziurejimo, kai per savaite parodo 1 serija. Bandziau
ziureti tronus 4 sezona pernai, paziurejau 2 serijas ir po to pamirsau.
Veliau vienu-dviem prisedimais perziurejau visa sezona - ir iskart visai
kitas efektas liko. Kodel amerikonai nerodo serialu taip kaip pvz
ruskiai - nesuvokiu, bet man ruskas variantas po 1-2 serijas nuo 1dienio
iki 4tadienio imtinai kur kas priimtinesnis ziurejimui.