Tema: Re: Game of thrones S03
Autorius: marukas
Data: 2013-06-13 09:55:03
O tai kaip ten bus? Ta blondine su drakonais atvarys ir pades Lanisterius i
vieta? Papasakok, nes atsibodo gumos tempimas, 4to jauciu neziuresiu :)

"amenox"  wrote in message news:kp6s6h$ha8$1@trimpas.omnitel.net...

Prisikėlimai iš numirusių, drakonai ir panašūs dalykai parodo kad čia ne
istorinis romanas ir ne dokumentika. ;) Pats autorius rašė kad jis nerašė
knygos kur geras vaikinas iš pradžių gauna į kaulus paskui po truputį išrašo
kitiems ir finale visi šoka kaip indų filme. Vat visi ir galvojo kad Robas
pavarys ir duos Lanisteriams į kaulus, bus kažkokia epinė kova kur kažkas
žus ir panašiai, a vat nifiga. Natūraliai po šito visi mano kad va
Lanisteriai nugalėjo ir tuoj gaus absoliučią valdžią, o vat nifiga. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=DNipTRi7t2o :)