Tema: Re: Game of thrones S03
Autorius: Tamagochi
Data: 2013-06-10 14:09:26
Serialo pastatymas, vaidyba ir visa kita yra tikrai kokybishkai padaryta.
Nera kur prikibti.

Taciau... mane uzp**o nuolatinis Martino sadizmas. Pagal jo persama
pasauleziura "teigiamas personazas" => kvailys, kuris nesigaudo situacijoje
ir dar garantuotas mirtininkas. Blogiukai beveik nemirtingi. Taip ir
uzsidepresuoti galima beziurint.

Tai va, du sezonus enjoyinau, bet trecio specialiai nebeziurejau ir neketinu
testi.

"Nikodemas"  parašė naujienų news:kp3v8c$ska$1@trimpas.omnitel.net...

tas jo, bet daug visokių personažų ir vynioja istoriją.
reiktų knygas skaityti, bet tada serialas nebus toks įdomus.

"Edvinas"  wrote in message news:kp3upf$s09$1@trimpas.omnitel.net...

Visumoj tai gumos tempimas nesamoningas visa sezona. Galas gerai, bet
nesazininga versti ziurova sedeti 10 valandu del nieko, kad pamatyti gala.