Tema: Re: Monsters Inc. LNK vertimas
Autorius: B-one
Data: 2009-03-22 15:39:22
paziurejau ant teliko su nicam siandien kazkoki senesni filma tai nebuvo
jokio pasirinkimo, tiksliau No service arba mono.
telikas panasonic, kabeline c-gates ne skaitmenine.
galetu visos lietuviskos televizijos yvaldyt aptariama technologija ir dar
titrus per teletexta paleist.
beje dar pasiulymas LNK butu pagaliau pamirst logotipo spalvas kai rodo
filmus, kaip kad pvz NBC daro.

B-one