Tema: Re: Siandien per LRT - SMOGIKAI
Autorius: PetrasM
Data: 2009-03-12 14:04:25
  Be jokios abejones, ju psichologija budavo gerai paveikta KGB'esniku...

  Beda tik tame, kad jie isdave savus vyrus, partizanus. Tiesiogine to
zodzio prasme.

   Man gal buvo ne tiek keista visa istorija apie Smogikus, kiek stipriai
sokiravo stebet gyvu zmoniu pasakojimus, ganetinai ramiai ir dar kartais su
ironiska sypsena...

   Gailiuos, kad nespejau nuo pradziu paziuret, bet likusia dali klausiau ir
ziurejau priblokstas...