Tema: Re: Siandien per LRT - SMOGIKAI
Autorius: Laputis
Data: 2009-03-12 10:56:59
na buvo pradzioj stribai, bet kadangi jie neturejo partizanu iprociu, tai
greitai issisifruodavo.
todel paskui eme i nelaisve miskinius, juos verbavo, operatyviai
uztvirtindavo (priversdavo padaryt bent viena isdavyste)  ir tada jie
patys - tie partizanai - eidavo ir zudydavo kitus....

aciu visiems, kurie nepatingejot nuripint gera filma..

Lap.

"PetrasM" <mpet@delfi.lt> parašė naujienų
pranešime:gpaeba$tcu$1@trimpas.omnitel.net...