Tema: Re: In Time [2011]
Autorius: Name
Data: 2011-12-10 20:12:28
Pats isvardinai 7 filmus, tai 1 zmogui praktiskai visai savaitei uztenka tu
7 filmu. O jei dar filmai tarkime idomus ir norisi paziureti 2 karta tuos 7
filmus, kad pasitikrinti ar pirmas ispudis neapgavo tai ir 2 savaiciu
prireiks.

Pagal mane biudzetiniai filmai The Adjustment Bureau (2011) arba Source Code
(2011) arciau panasumu i Inception (2010), nei biudzetinis In Time (2011).

In Time (2011) Pagal mane
Normaliai-ZJBS filmas. 4.5 balo is 5

Man patiko filmo scenarijus. Skurdas pries dideli turta ir prabanga, kai
pinigai pakeisti Laiku kaip atsiskaitymo priemone ir zmogaus sveikata.
Gal Timberlake ir nelabai tinka siam filmui. Matyt filmo prodiuseriai mane,
kad ne tiek ir svarbu kas vaidins skurdziu "Robina Hooda".