Tema: Re: In Time [2011]
Autorius: AlcOtraz
Data: 2011-12-05 19:00:01
In Time siandie bandysiu paziuret, o del kai kuriu kitu paminetu:

Warrior - IMDB 8.3, nu pamaniau kad kazkas rimto turetu but, o bet taciau,
butu gal ir ok, gal ir vertas kokia 7-8, bet ziurint toks vaizdas, kad
viskas jau kazkur matyta, tos pacios "cliche" pajamtos is kai kuriu filmu
(Rocky, van Damme kai kurie, su world wide fighter'iu turnyrais ir pns),
ypac nemaloniai "prajuokino" ant tribunu kabanti CCCP veliava su kuju ir
pjautuvu, nu bl nu, matyt plagijave Rocky vs Drago pamirso pasitikrint kad
jau tokios kaip ir ner... todel filma tai daro gan nuspejama ir nelabai
kazkuom isskirtini. Paziuri - pamirsti

Melancholia - ne man tokie filmai, o bet taciau, buvo linksmas ilgas
savaitgalis, buvo nelengvas pirmadienis, alaus nebuvo atgaivai, tai kaip
esant tokiai pagrabu nuotaikai, tai filmas suejo. Gal net perdaug itrauke ta
savo atmosfera, buciau emo, tai mazu ir buciau da ka pasidares, labai jau
pavadinimas atitiko turini

Moneyball - patiko. Nevirskinu beisbolo, bet netrukde jis bendram vaizdui.
Pitt'as kaip dazniausiai maladecas. Siaip pagrinde insijungiu filma nakciai
pries miega, uzsistatau taimeri kad kompas issijungtu jam pasibaigus ir in
lovu, padeda lengviau uzmigt, bet sitas buvo reta isimtis, per kuri
neuzmigau.

The Thing - kas mate ir kam patiko 1982 (originalu originalas lyg ir pokario
buvo), tai manau nusivils kaip kad as. Viskas kazkur matyta, bet zymiai
zemesniam lygmeny, tiek itampa, tiek netgi patys vizualizacija