Tema: Re: In Time [2011]
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-12-05 18:42:42
matai, tas įdomu tai kaip ir labai asmeniška.

Cowboys vs Aliens - paprastas action, smagiai susižiūrėjo ir tiek per daug nesigilinant.

The Thing - kažkaip pagal nuomones silpnokas kaip priešistorė '82-ų filmui. bet reikės pažiūrėti.

Melancholia - čia jau kaip sakoma dėl skonio nesiginčijama, bet man pagailo laiko žiūrėti kaip kažkas 2h žliumbia. iškenčiau 20 minučiu, tada fastforward kad pažėti ar baigės ašaros ten jai ir mestas buvo per bortą. neseniai teko žiūrėti Coppolos "The Conversation" - jokio action ar fantastikos - žiūrėjau išsižiojęs. va ten tai vaidyba.

o dėl "In Time" tai įdėja įdomi. nesigilinant geras action. galėjo tik sugalvoti kažkokį paaiškinimą kaip ta sistema atsirado, nes tipo atsibudau su laikrodžiu rankos viduj tai "I don't buy it"