Tema: Re: Tadas Blinda
Autorius: monaxas
Data: 2011-09-28 19:49:42
Gi išleido DVD!
Kuo ne komercija?

P.S. peržiūrėjau keliskart piratkę ir, prie progos, DVD nusipirkau
degalinėje.

jaučiu su blinda to nebus... Bet pirma žiesim piratkę

"shimtas kinieciu"  parašė naujienų news:j5t5fi$m80$1@trimpas.omnitel.net...

my vas umalejem. kur ten komercyje tam zoro?!?! ;)

"MumZer"  wrote in message news:j5t5do$m37$2@trimpas.omnitel.net...

nesupratau nei zero nei zero2. pigus komercinis slamstas..