Tema: Re: durnas req:)
Autorius: Altazaras
Data: 2011-08-04 12:27:23
nzn, gal reiks pabandyt dar karta atsitempt...
nu bet blyn, jei neuzkabino per pirmas 4 serijas - taigi tu seriju is viso tik 14 tera... ;))))

tu jei dar nemates - "The Lost Room" paziurek, toks savotiskai idomus ir "kazka tokio" turintis mini serialiukas, man labai patiko
http://www.imdb.com/title/tt0830361/