Tema: Re: durnas req:)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-08-04 12:09:28
Na, mano zhmona irgi nesugebejo jo ishzhiuret, ash pirka serija kazhkaip
pratempiau, antra jau smagiau, o paskui taip uzhkabino...
Kaip ir sako imdb chiuvas - priesh zhiurint firefly, reikia susitaikyt su
settingu, kad zhmonija pabirus po visata ir gyvena uber moderniai, bet! tai
vyksta tik vidinese prabangiose planetose - visos outer planets yra
purvinos, low tech ir labiau primena laukinius vakarus nei sci-fi.