Tema: Re: durnas req:)
Autorius: Altazaras
Data: 2011-08-03 23:28:12
turejau firefly atsisiuntes, bandziau ziureti, nzn - visi aplink svaigsta kad super, bet vos iskentejau 3 ar 4 serijas, ukininkus pastoviai kazkokius rode su sakem lakstancius ir uzkniso...

pagal kitu maciusiu nuomones - serialas super! sakau gal kazka ne ta atsisiuntes buvau, ar kad iskart po Farscape ziurejau - na niekaip jis man neprilipo ir viskas...

gal tikrai kokia "poddelka" atsisiuntes buvau, nebesuprantu...ar ten daugiau seriju ziuret kad uzsikabint reikia?

reitingai tai jo nerealus... http://www.imdb.com/title/tt0303461/