Tema: Re: X-Files
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-06-20 04:02:35
Aš peržiūrėjau visus, 8 sezonai suėjo normaliai daugiau ar mažiau (iki kokio
7 tai žiūrėjau su tikru įtrauktumu), o vat 9 kažkas pradėjo darytis visai
negero, sakyčiau kad toks biški jump the shark nukrypimas gal nuo stiliaus
jų, kažkas keistis pradėjo, nes paskutines serijas žiūrėjau labiau, kad
peržiūrėt ir baigt..

Toliau stengiantis be spoilerių pasakyt kaip suformuota pabaiga:
Pabaiga savotiška yra, bet ne betoninė, didesnis įvykis keičiantis istorijos
liniją, po kurio istorija turbūt vyktu šiek tiek kitaip jei būtu pratęstas
serialas..