Tema: Re: X-Files
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-19 16:02:24
Esu perziurejas visus X-Files maziausia 3 kartus, sedi pas mane 18DVD jie :) tiesa kai kur jausmas kad seriju tvarka sujaukta, na sakyciau faktas verta - tai vienas geriausiu SCI-Fi/Kriminaliniu serialu sukeliantis savita atmosfera ir nuotaika !

Faktiskai X-Files figuruoja keletas siuzetu:

1. Visokie mistiniai manijakai zudikai - kai del kazkokiu priezasciu mistinemis aplinkybemis zudomi ar dingsta zmones, tie manijakai daznai issigime, pvz. turi poreiki kazkokiem zmogaus organam, medzaigom esanciom zmogaus organizme - kuriu jiem truksta, ar issigime, ar turi gamtiniu galiu, pvz gali padegti daiktus, ar sukelti ciut ne zemes drebejima, ar pvz gali pralysti pro net mazyte skylute, ar keisti savo isvaizda, ar likti desimtmecius jaunas, nepasenstantis, muilinti zmoniu akis kad jo pvz. kazkur nera nors jis ten yra (tapti savotiskai nematomu), zodziu su ivairiomis anomalijomis, apimamas labai platus versiju diapazonas;

2. Viska neigti (mano pats megstamiausias siuzetas) - Tai serijos apie tai kad valstybe senai zino apie ateivius, sudarius su jais sanderius ir net dirba kartu, ar tai daro kazkokius labai negerus eksperimentus neaiskiu tikslu siekiant, na per tokias serijas vis kazkaip priartejama prie tiesos, bet vezininkas ja ir vel uzkasa, vienos megstamiausiu seriju, viskas taip sumistifikuota kad galus pilnai atrinkti beveik neina :)

3. Religija - tai  religiniai siuzetai su sventos dvasios galiu apraiskomis, savotiskos tokios serijos, pvz. buvo tokia kur angelai pasirodydavo ir iszude kruva issigimusiu savotiskai vaiku, kaip paaiskejo tai kad jie tu angelu vaikai, netycia kazkaip pakliuve i zeme :) kas labai tikintis gerai pagalvoja ar ziureti ;)

4. Ivairios kitos anomalijos, pvz.  vienoje serijoje pjauna labai senus medzius darbininkai ir taip i laisve paleidzia labai senai koncervuota givybes forma, kuri praktiskai padaro baisuline epidemija visam regione.

P.S.

X-Files aplamai nelabai kas sugebejo pakartoti, tiesa yra kiek panasus kitas serialas, dabar pavadinimas iskrito is galvos, tik jame tasomas tik vienas siuzetas, o X-Files siuzetai keiciasi, persipina, pvz po daug seriju tik paaiskeja kazkokia tiesa, o dar veliau viskas gali verstis aukstyn kojomis, na mulderis savanoriskai duodasi pagrobiamas ateiviams ir velesniuose sezonuose jo beveik nerodoma, bet prie to galima priprasti.